antare CINTA , SUKA & SAYANG

1.48 pagi 06/02/2012

CINTA . . . 
SEGALANYA INDAH BELAKA . . . 
NAMUN IA INDAH SEKADAR RUPA . . 
HATI AKAN MERANA . . 
DEMI MEMPERTAHANKANNYA . . 


ahh . . cinta ~ satu bab yang tiada titik noktah . semua org dalam dunia ini psti akn bercinta . . dan merasakannya samada manis kek pahit kek . . hehehe . . (tuh bkn kek(cake) yaw tu bahase indon :D hihihi) . . aku pernah suka kan orang , pernah sayangkan orang . . tapi tak pernah lagi jatuh cinta ngan orang . dey ! ko ingat jatuh cinta tu mcm pandang ppuan cantik terus jatuh terpelantung . no bro !! ia lebih indah . . meyh aku sediakan list-list bg org yang dah betul2 jatuh cinta kat mat/minah tuhh . .

  • ko sanggup buad apa2 pun meskipun utk bnd y kaw ta suke . .
  • kau byk tanye pendapat si DIA ttg dri kaw , camni la camtu lah . . 
  • ble kau pandang drinya , kau bkn pandang sbb dye cantik/hensem tp ko cbe tgk aty dye . .
  • ko takkan penah dpt ungkapkan perkataan " aku cintakan kau " klo ko tatap mate dye . . 
  • dapdupdapdupdap - jantung rase mcm na meletoppp tgk dye . . 
ini lah y aku blh senaraikan , actually byk lg . . tp . . . ak bkn lah pakar bg segale bagai ni . . ni pendapat aku aje lah . . sbb ade gak y penah buad gitu kt aku , cume . . . . . aku sedar lmbat gle . . ble dye da pegi . . aku kejar blik . . tp takde gune jgak sbb aty mnusia cepat berubah . . kan ?? omo . . . taon depan aku da 18 .
yay ! maksodnye samada mao kawen atao keje dlu . . ---> mstilah keje dlu . tp member aku ckp , lebih baek kawen awal utk mngelak kan dpd sosial . . ok , aku setuju ngn pendapat kaw . .tgk dulu laa . . ape-apehal spe yang masok pinang aku , dia akan jadi HUBBY ku . . ok  . . bye. .

P/S zah ngox , pk pasal SPM la dlu . . . .  >.<


ZAH S.J





No comments:

Post a Comment