sedikit celoteh yang membuang daki :D

  السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ



Woaaa , da lame rasa nya aku tak update blog aku . Mungkin sebab aku memang tenga kering idea atau terlalu bz *bz mende nya online facebook ( https://www.facebook.com/silentjiwank95  ) , twitter ( https://twitter.com/zah_raani ) tiap tiap hari . hehe , jangan lupa add atau follow cheq naa . cheq dilanda kebosanan ni :3

Sebulan ag rasa nya aku nak trial . Hmmm , dengan berbekalkan ketakutan dan study suam - suam kuku je . Memang harapan laa aku nak dapat A . Baru hari ni orang Universiti datang promote depa punya U . Kekekee , aku dok belakang promote diri akuu XD . Takdaa laa , aku kebosanan d belakang dengan geng geng yang suka mengenakan orang . -,- tak pe laaa , aku tak terkena pon . hehee .


( persiapan untuk menyambut ramadhan , deyy !! bukan ramadhan je mende ni tiap tiap masa taw )
Hmmm , 4 hari lagi laa nax puasaa . korang da sedia baju raya blom ? *ops ops ! bukan itu yang penting laa . yang penting anda persiapkan diri menyambut ramadhan , buang yang keruh , ambil laa yang jernih . okayy :3


Last ! Doakan aku moga mendapat result flying colours dalam SPM >< Penting gilaa tu . Xnak ulang paper Julai . Maluuuuu gua . :O Aku tak dapat laa nax cite ape ape sebab memang kering gilaa ni . Da laa penulisan yang aku buad dalam laptop berjela - jela di padam oleh adik kesayangan akuu . Sedih gak , tapi tak apa laaa . Ceritaa tu da macam cerita indon je . banyak mengarut nyaa , tapi best d baca taw XD hihiiii .


K laaaa . Awal awal lagi aku nax ucap selamad menyambut ramadhan al - mubarak dan selamad hari raya aidilfitri . maafkan segala dosa dan nodaa yang telah aku ludahkan . :D


zah raani yang d ketepikan d perhentian bas :)

No comments:

Post a Comment