COUPLE vS SKANDAL

    Anda telah berhenti d stesen karang ZAH SJ . Sila baca sebaiknyaa :')


     
              salam satu malaysia :3 huhu . oke oke , ary ni topik yang aku nax bahas adelah tentang hati manusiaa . bukan tentang sains tapi perasaan . . banyak yang boleh aku kategorikan tentang perasaan manusia tapi yang pasti orang harus ade perasaan sayang hatta kaw laa penjenayah di kehendaki polis sekaly pon .

= COUPLE atau istilah melayu 'pasangan' . Bermaksud P dan L bersama-sama berkongsi segala bagai perasaan , masalah , kepercayaan , kejujuran .

= SKANDAL ? curang , maen kayu tiga , pasang lebih daripada satuu .

Wow , nampak cam skandal lebih jaad kan ? Tapi , zaman skang ni rasa nya banyak yang guna ayat SKANDAL walaopon depa tak mengaku . kalo COUPLE pon , yang pasti kalo sorang tu setia , sorang lagi akan curang ( bukan semuanya begini ) . . . meyh aku tell korang skit , memey la saket aty bile dye dua kan kitaaa , tp kita bertuah sebab korang xkan d dua kan waktu kaw da kawen ngn dye . itu mesti lagi sentap bro . . Jadi , bersyukur laaa , be positive okey ? Ceh ! Speaking London aku . keh keh keh . . Aku rasa mcm nax jadi pakar motivasi terkenal laa satu ary nanti , same naek ngn Dato Fadzilah Kamsah :P Mampukah aku ? Yeah ! Kita mampu buad ape yang kita inginkan selagi ada usaha dan tak kenal putos asa . Begitu juga dalam percintaan . Jangan laa sekaly korang d duga , korang hanya berserah dan ikod jalan masing - masing . Tapi , satu benda laaa aku cakap un , sebenar nye couple bkn nye bagus pon , makin saket aty ade le sebab nax jage aty dye -.- ( tidak tujukan pada sesiapa ) . Kalo korang betol2 nax bercouple , tunggu laa mase yang sesuai :) Bukan sekadar untuk memenuhi kemelut nafsu dan keperluan diri . Salam ^^



(ZAH SJ - AROL) 

No comments:

Post a Comment