Jom BMW Jap !

      salam blogku tersayang , nax bg salam kat orang takut depa tak jawab hehee * yela , xkan hang nax coment wasalam  pulok . huhu . .  *. ary ni aku nax cerita pasal blog mob walking . yeah , seperti yang anda tahu , saye rase anda memang tahu apa itu blog mob walking . kalo tak tahu gak , kena tanye jiran sebelah . . oke , jgn bg aku susah la , aku nax mula buad story ni .
   
     pada suatu bulan , aku da mulai bosan . sebab xde idea untuk meng-update blogku . lalu aku ambik keputusan nax  blog mob walking , sekurang - kurangnya timbul gak idea untuk update post yang menarik ( err . . sbnar nye tak pon -.- ) .jalan . . jalan . . jalan . . sampai satu simpang , aku berhenti jap . scroll atas scroll bawah , " menarik blog ni ^^ " , klik  follow . then i do the same thing continously , ntah betol tidak aku speaking ni . hehe . . tapi kalo aku blog mob walking . aku kena kuarkan idea sendiri .  so , this is it ( lihat di bawah )
 the blog mob walking story :)) *gambar berikut tidak ade kena mengena post ini . hihi.
    
    acano ? hehe , aku saje tambah mob . nax bg gempak skit . haha  . . sekurang - kurang nya ade kelainan untuk orang bace blog aku ni . ecece . . btw , u guys . do leave comment eh ? at least i know u were reading my lalalalaa post . . ( OHMYENGLISH! ) . terima kasih ;)) selamad membaca .

yang benar ,
zah sj


4 comments:

  1. itu jo?huhu..xpolah..oklah tu..hehe..:P...

    jgn marah...singgah meramaikan follower...jemput ke teratak hamba nanti...Terima kasih..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe , itu jo makne nye anda bace post saye . saye masih baru :3 laa . namun trimas kerna sudi mem-polo saye , saye suda mem-polo anda balik .

      Delete
  2. apa yg Zah tak faham? klik la gambar tu. nanti Zah boleh baca syarat penuhnya, ok? :)

    Follow Zah. :D

    ReplyDelete