sarangheyo jiwangeyooo :)


sajian sepotong ayat ayat cinta . .

hari ni aku nak saji kan ayat ayat cinta pada pembaca .


sebab aku jiwang . . 


dan aku dah lama tak berjiwang-jiwang .


hohoho :)


sudah lama aku . . .


pendamkan . . . .


biar pun bertambah beban 


namun aku cuba tepiskan . . .


demi dia , aku diamkan sebuah impian . . 


pelengkap hidup yang telah lama di impikan . .


tetapi ia tidak bisa terjadi .


mungkin kaw dan aku di dunia berbeza . .


tak sama , tapi serupa .


memang kita sama sama punya perasaan . .


yang berbeza .


kaw dan dia . . tetapi aku ?


aku keseorangan . 


pergilah dari sini , aku takkan kembali lagi .


biarpun kaw datang membawa segunung harapan yang dulu ku impi .


tiada guna lagi , bila perasaan itu dibawa angin taufan .


yang mematahkan ranting semangat . . 


aku sudah faham . apa yang kita impikan . . bukan semua menjadi kenyataan . .


Dia beri apa yang aku perlu , sudah lebih daripada cukup .


Untuk membuad ku bersyukur . .


Alhamdulilah . Alhamdulilah . Alhamdulilah . 

:)

No comments:

Post a Comment