these weekend ~


assalamualaikum . .

selamad bercuti semuaa *cett ! cuti hari minggu jeh padahal*

hehe , aku harap korang sihat walafiat belake k :)

macam biasaaa , bila sedang bercuti hujung minggu samada exam atau tak #fakta okayy -.- kami kami pelajar ini pasti online .

tak kisah lha youtube , facebook , twitter , myspace , tagged , tumblr , blog dan seangkatan dengan nya .


okayy sekarang aku nak fokus kat youtube !!

sedang sedang mendengar lagu dan menengok video vidoe mat luthfi , maria elena , maccaboyz91 dan aman wan dan bla bla bla .

aku tertekan pulak dekat part video yang berkisar kan luahan hati .

ada yang putus cinta *kebanyakan nya* . .

dan

aku terfikir . . kenapa aku tak buad satu ? *untuk suka suka*

then , selepas bertungkus lumus . .

inilah hasilnya . .

not to good , but im really satisfied :) english broken . . kekekekee



hmm , enjoy k

p/s , kalo lha aku ada videocam -.-

No comments:

Post a Comment