GADIS dan DIRI-NYA

1.12 pm 20/2/2012

salam blog-ku . . haha . ary ni aku ade topik menarik skit tentang perempuan . setelah lame nye aku ber-pk dan memerhati sekitar alam ku . baru aku perasan perempuan memey memiliki ciri-ciri yang same . cume pembawakan watak tuh laen-laen . ada y lebih , yang kurang n macam-macam lagilah . sebenarnye aku nax tuka blog peribadi ni sebagai blog TANGKAP CINTAN . apakah itu ? jiwang le beb . aku kan seorang pendiam yang jiwank hehehe . tapi oleh sebab mase ta cukop , jadi aku kena kuburkan dlu niat aku yang suci bersih itu . hiihii . . korang dengar ta lgu ni ? ha , aku penah karoeke lgu ni . . rock dye pon cani jugak la . . haha . . okey , balik pada topik yang aku nx ckp tadi . pasal GADISH . perempuan adelah ladies , wanita adelah girl . . hahax . . ciri-ciri nye seperti yang berikut ---> ish , aku buad point je la yerk . aku taw korang bkn nye rajin nx membace panjang-panjang .

  • gegurl memang ade sifat cemburu cume y bezanya lebih ataw kurang .
  • gegurl mudah tertarik dgn boiboy y dye rase amat ambil berat dan kelakar . 
  • gegurl sumeeeee ade sifat perasan yang kuat .
  •  mereka memey jage sensiviti . . jd jgn pk kalo mereka katawe sesame pon mereka ta saket aty bile d ejek .
  • gegurl memey lembot aty lagi-lagi dalam bab cinta , sbb tu boiboy bertuah kerna memey korang ad chance la nx scandal . . tapi OPS ! jgn lebih dari tiga kali . . mereka memey cepad belajar dri kesalahan , silap ary bulan mereka kenakan korang blik hahax .
  • setiap gegurl ade tarikan mereka y tersendiri ---> bukan pasal cantik/cun/comel . bayangkan magnet y boleh melekat bile dye same kutub . . begitulah juge gegurl :)
  • ehemm , mereka kuat perli-perli orang . jadi , saye ta heran kalo boiboy terdiam bile kena perli ngn gegurl hahaha . .
  • gedik merupakan tafsiran kasar . . lembut merupakan tafsiran lembuuut laa . . tapi percaye ataw tidak gegurl memang ade sifat gedik tapi terpulang pd siapa dye nax tunjuk :)
  • gegurl yang ala-ala comel n bising salu d sukai laki berbanding gegurl yang seyez dan tunjuk kan mereka da matang . tapi jgn risau , laki-laki pula suke yang sebaliknya jika mereka nak cri BINI <3 ( ini tips saje buad gegurl kahkahkah )
ha . . begitulah ceritanya . what ? korang ta ngaku . . pegi mam la same korang . . ni memey aku buad kajian , aku perhatikan kawan-kawan aku , diri aku supaye aku lebih memahami ape yang d perlukan oleh sume golongan perempuan ta kisah la umor berape . tengok ? aku sendiri kena belajar utk idop . . ini jugak ilmu . ilmu ini banyak gune otak utk berpikir jadi ta de la malas sgt otak aku ini . . memey banyak lg ak dok pikir macam-macam la . . pasal politik , nape berlaku perang dunia , melayu semakin hilang .  . tapi , cikgu aku cakap jgn cakap mende-mende cenggini kat public . nnti depa marah . . hurmm , mungkin bukan mase aku lagi untuk buad " akar " kat blog ni . so buad mase sekarang aku akan diam sahaje .

ZAH SJ ---> pendiam yang jiwang


No comments:

Post a Comment